Етика у класі: про що треба знати вчителю
Етика та мораль часто асоціюються з релігійним вихованням, однак школи також можуть давати учням важливі уроки осмислення етичної поведінки.
«Існує великий страх, що так чи інакше викладання етики у школі сформує в дітей якусь певну релігійну точку зору, – каже доктор філософіє зі США Брюс Вайнштейн. – І все-ж таки у школі просто неможливо не вчити етики». Детальніше
Сучасний урок: основні вимоги щодо підготовки та проведення
На початку 90-х років минулого століття в якості природної реакції на перебудову в педагогічному середовищі виникли гострі дискусії, під час яких шукали істинні причини низької ефективності навчального процесу в школі. І головну з них побачили в уроці – як ніби-то архаїчній формі організації навчальної діяльності дітей. Найгострішими були виступи спеціалістів з організації ігор та інших видів виховної діяльності, тобто тих, які безпосередньо уроків у школі не проводили. Вони стверджували: «Урок як форму організації навчання придумав Я.-А. Коменський ще чотири століття тому. Отже, урок – це архаїка. Він об’єктивно застарів за цей час і вичерпав себе. Словосполучення «сучасний урок» це – нонсенс, абсурд». Детальніше
Основні причини втрати часу на уроці
У практиці окремих вчителів, особливо молодих, нерідко можна побачити набір випадкових, органічно непов'язаних, а часом і зайвих форм організації навчального процесу на укроці. Позбавлена лоцільної і міцної внутрішньої організації, така "система" як малоефективна, так і доволі багато забирає "дорогого" часу на уроці, в результаті чого не вдається виконати поставлені завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар