четвер, 24 серпня 2017 р.

Перший урок: Інтелектуальна вікторина «Це моя земля! Це моя країна!» (8 клас) + Презентація

Картинки по запросу це моя земля це моя країнаАвтор: Молчанова Ольга Юріївна
Навчальний заклад: Куп’янська гімназія № 1 Куп’янської міської ради Харківської області
Перший урок: Інтелектуальна вікторина «Це моя земля! Це моя країна!» (8 клас)
Мета:
  • формувати національну свідомість школярів; усвідомлення духовної єдності населення всіх регіонів України, спільності культурної спадщини та майбутнього своєї держави;
  • розвивати у школярів почуття гордості за Україну, її історію та видатних людей, які зробили вагомий внесок у розвиток світової та європейської спільноти; комунікативну культури спілкування і взаєморозуміння;
  • виховувати любов до рідного краю, повагу до культурного та історичного минулого України, шанобливе ставлення до державної символіки. Детальніше...

Немає коментарів:

Дописати коментар